چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
تصاویر/ طلاب خواهر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در مناطق جنگی جنوب کشور

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از اعزام بیش از دو هزار مبلغ به مساجد، پایگاه های بسیج، هیئات مذهبی، مدارس، دانشگاه ها و ... در ایام محرم و صفر خبر داد.

ملیحه فلاحیان بیشه، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در گفتگو با خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به اهمیت امر تبلیغ در ترویج معارف دینی و بصیرت افزایی در جامعه، اظهار داشت: مبلغان خواهر همچون سنوات گذشته در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان به امر مقدس تبلیغ مشغول می شوند.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار مبلغ به صورت فردی در مکان های مختلف به فعالیت تبلیغی می پردازند، افزود: گروه های تبلیغی، جهادی و کانون های دانش آموختگان نیز در قالب برگزاری هیئات مذهبی در سطح شهر فعال هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به رویکرد تبیینی مبلغان در این ایام، گفت: مبلغان علاوه بر فعالیت در سطح شهر و منطقه، در صورت نیاز به شهرستان ها و روستاها نیز اعزام خواهند شد.

فلاحیان بیشه تصریح کرد: موضوعات تبلیغی در این ایام شامل بصیرت افزایی، مسائل خانوادگی، آسیب های اجتماعی، بیان واقعه ی کربلا و سیره ی اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی ابراز امیدواری کرد که این اقدام ارزشمند مبلغان خواهر در ترویج معارف دینی، بصیرت افزایی و تقویت روحیه حماسی و انقلابی در جامعه موثر واقع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha